پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229125
بودجه از همان ابتدا داراي مشکلات بسياري بود/ دلايل رد کليات لايحه بودجه سال ۹۷
تاریخ انتشار : 1396/11/11 09:23:20
نمایش : 1347
حاجي‌بابايي گفت: عدم شفافيت در مصارف و منابع، غيرواقعي بودن منابع، اتکاي بودجه به اوراق مشارکت وسيع و گسترده، خلق منابع موهوم، عدم پاسخگويي به نياز‌هاي جامعه مانند هدفمندي يارانه‌ها و همچنين عدم تأمين منابع محکم و قابل اعتنا درباره اشتغال را مي‌توان از جمله دلايل رد کليات لايحه بر‌شمرد که اينها از عمده موارد دلايل نمايندگان براي رد لايحه بودجه بوده است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حميدرضا حاجي‌بابايي، عضو کميسيون برنامه و بودجه و رئيس فراکسيون نمايندگان ولايي مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ با اشاره به رد کليات لايحه بودجه سال 97 در مجلس و دلايل اين امر گفت: درخصوص رد کليات لايحه بودجه سال 97 بايد گفت که نمايندگان فارغ از ديدگاه هاي سياسي خود نگاه کاملا کارشناسانه و دقيقي به اين موضوع داشتند و به دلايل مختلف اقتصادي اقدام به در کليات لايحه بودجه سال 97 کردند.

 

وي بر همين اساس اضافه کرد: بودجه از همان روز هاي ابتدا که به مجلس ارائه شده بود داراي مشکلات بسياري بود و نظر نمايندگان از همان اول براي رد لايحه بودجه 97 بود چرا که اين بودجه داراي مشکلات و ايرادات اساسي است و تصويب آن مشکلات زيادي را براي کشور بوجود مي آورد.

 

عضو کميسيون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به مصوبات کميسيون تلفيق در اين باره گفت: ايرادات و اشکالات لايحه بودجه 97 به قدري زياد بود که حتي مصوبات کميسيون تلفيق نيز نظرات نمايندگان را در خصوص لايحه بودجه دولت جلب نکرد و نمايندگان کليات لايحه بودجه 97 را رد کردند.

 

حاجي‌بابايي در پايان در خصوص دلايل رد لايحه بودجه 97 در مجلس، عنوان کرد: عدم شفافيت در مصارف و منابع، غيرواقعي بودن منابع، اتکاي بودجه به اوراق مشارکت وسيع و گسترده، خلق منابع موهوم، عدم پاسخگويي به نياز‌هاي جامعه مانند هدفمندي يارانه‌ها و همچنين عدم تأمين منابع محکم و قابل اعتنا درباره اشتغال را مي‌توان از جمله دلايل رد کليات لايحه بر‌شمرد که اينها از عمده موارد دلايل نمايندگان براي رد لايحه بودجه بوده است.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html